kvällskesella

Nyss varit och gymmat, ryggpass som vanligt på onsdagar. Det gick helt okej trots att jag var rätt jävla seg. Passet bjöd på marklyft, latsdrag, sittande rodd och bicepscurl i maskin. Skön pump, bra vikter men rätt kasst tempo. Blev lite för mycket distraktion. Dessutom var det så jäkla skönt att komma iväg från plugget som jag är översvämmad med. Har som sagt 3 redovisningar, 4 seminarium och 1 tenta den här veckan.
Har precis gjort klart min powerpoint inför min redovisning imorgon. Ska dra ett patientfall med en man som har förmaksfladder. Vi har tillgång till mentometerknappar vilket är skönt då man kan göra det lite mer interaktivt. Har lagt in ett par omröstningsfrågor.

Ska äta upp min kvällskesella och sen gå och lägga mig och läsa igenom patientfallet en gång till, sen slocknar mina blå för ikväll. Har varit som en halvdöd jäkla vombat hela den här veckan efter att ha vänt på dygnet under julen då JVM gått i Kanada som bekant. Hoppas det blir bättre nästa vecka.

En kul grej innan jag slänger in handduken är att ena syrran tog körkort i måndags. Nu har jag min privata chaufför efter snart 5 år av ständigt skjutsande överallt. 5 år.. är det inte då man får agera handledare för övningskörare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0