js

Idag har varit en rätt produktiv dag för att vara en slackardag.
Jag har stoppat ner alla mina papper från Internmedicinkursen i en låda som jag tänkte ställa upp på vinden nu innan sängdags. Sen drog jag och 2 polare iväg till Ica Maxi för att köpa ekologiskt jordnötssmör inför jordnötssmör-dieten som vi hade tänkt testa. Dom hade tänkt gå in stenhårt med den medan jag tänkte testa 1 vecka och se hur det funkar. Det är ju deff-tider nu inför sommaren så man slipper stå i vassen på beachen, och funkar den dieten bra så kommer jag köra på den. Annars blir det lite mer frikostigt, med sunt förnuft och en jävla massa cardio :)
10kg hade jag iaf tänkt skala av, så jag hamnar sub-90kg.
Efter detta blev det gymmet och ett bra armpass. Fick upp ett skönt tryck och även en skön pump. Vi drog lite sent så hann inte med sista övningen, men kändes som man fick med en stor volym ändå. Började med tricepspress i form av rep över huvudet i cabeln, bicepscurl i cabeln, pushdowns med rep, bicepscurl i maskin, enarms-pushdown och slutligen en specialvariant av underarmscurl. Älskar värmen, storleken och den otroligt slutkörda känslan man får i armarna efter ett ordentligt armpass. Sitter och halvskakar as i write. Mumma!

Imorgon blir det tidig uppstigning - 06.00 ringer klockan och 08.30 ska jag återigen befinna mig på KI Solna för 2 introduktionsveckor inför uppsatsskrivningen. Kommer bli segt att tvingas åka in till Solna, men skönt att få lite katedrala föreläsningar med hela klassen igen.
Nu är det 2 and a half men och läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0