dagen d

Sista redovisningen och näst sista seminariet gjort idag! Det fick bra. Seminariumet var dock lite sisådär, vår seminarieledare hade knåpat ihop en egen powerpoint med fall (det var egentligen en annan som skulle leda det seminariet men han var i usa på konferens, så hon gjorde en ny för hon fattade inte riktigt hans fall.. :p). Problemet var bara att nästan alla svar stod ett par slides fram i presentationen, och vi fick ju ut hela presentationen på papper. Blir alltid lite konstigt, man vill inte svara på för många frågor då det känns som man vill framhäva sig själv trots att svaren står, men om alla sitter tysta blir det också weird. Känns som att man får ta ett par svar var, men alla hajjade inte det. Ska tillägga att alla svar stod inte rakt upp och ner, men kändes som man fick en del ganska klara ledningar.
Aja nu har jag det gjort idag och skönt är det. Imorgon väntar seminarium 9-11 och sedan tenta 11-12. Dom har sagt att tentan inte ska bli så stor, så jag har inte orkat börja nojja än. Tänkte läsa igenom lite till och sedan försöka sova och satsa på att vara utvilad imorgon istället. Mycket har man ju repeterat och lärt sig på seminarium.

Har även hunnit med att köra bröst idag. Vågade inte köra bänkpress då jag fick känningar i axeln redan på 40 och 60kg, så bröt den övningen efter det. Det blev ungefär samma pass som förra veckan istället - 2 raka maskinpressar, en lutande maskinpress, axelpress i maskin och avslutade med lite pumpset pushdowns. Det kanske känns som att jag kör få övningar? Brukar dock lägga krut på de övningar jag tycker är skönast och köra flera set istället. Idag körde jag t.ex typ 7 _arbetsset_ i första övningen (exklusive uppvärmning alltså), 7 i andra och 6 i tredje. Sen körde jag visserligen bara 5 set axelpress, men det var främst för att axeln spökar lite så vågade ej köra på mer, och avslutningsvis 3 set triceps, mest för att få upp pump.
Fick galet med pump i brösten idag, hade nog gjorts sig bra på bild! Sålänge får ni nöja er med den här gamla, opumpade bilden;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0