dag 5..

"Dag 5 - min dag" kändes så torftig och är något jag ändå försöker skriva i bästa mån - om än väldigt nerkortat och torrt. Hursom, idag var jag "ledig" då vi inte har fått etikansökan helt färdig än, samt för att få lite tid för att förbereda redovisning och opponering av arbetsplan på onsdag. Jag ställde klockan på 9.50 för att komma iväg i hyffsad tid och köra ett armpass. Syrran skulle till skolan vid 12 och då passade jag på att åka snålskjuts ned till centrum med hennes polare som hade bil. Bussen gick 12.14 och vid halv 1 var jag framme och redo för att kötta.
Passet gick väldigt bra, ett av de bättre passen på ett tag faktiskt.
Nu tänkte jag sätta mig med den arbetsplanen jag har fått i uppgift att opponera mot, samt göra en ppt så jag kan redovisa min arbetsplan. Man får snacka max 5 minuter, och jag har maxxat antalet sidor (6 st, som var max), så det blir en utmaning att få ned presentationen till 5 mins, men det ska väl gå.

"Dag 6 – Någon jag aldrig kommer glömma" kommer senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0