bra kväll

Kommer precis från gymmet. Hade laddat som fan inför bänkpressen, men axeln spökade fortfarande och så vid 120 stoppade jag. Kändes enda upp till settet innan 120, men inte under själva 120-pressen. Dock kom smärtan efteråt, och det var riktigt påtaglig, som jag beslutade mig för att lyssna på kroppen (som jag är förbannat dålig på annars). Bröstpasset bestod då istället av maskinövningar;

Sittande bröstpress i maskin
Lutande bröstpress i maskin
Sittande bröstpress i maskin (en annan maskin än den första)

Körde många set, och ett medelhögt repsantal, så fick ORDENTLIGT med pump. Såg riktigt bra ut, höll till och med i sig tills duschen när jag kom hem.
Fick även ett rejält endorfinpåslag idag, och man blir så jäkla lycklig. Som jag har försökt förklara förut så brukar det dels finnas i hela kroppen, men ändå kännas på något sätt som det sitter lokalt i tutorna, en helt sjukt skön känsla. En ihållande bröstorgasm typ?

Sitter i stolen halvt påklädd efter att ha duschat och ätit en kesella samtidigt. Multitasking for the win. Detta eftersom jag om 7 minuter ska iväg till David och ha pokerkväll. Trevligt och roligt. Vi kommer bli typ 10 pers med insatsen 200kr, så torskar man är det lugnt men vinner man kan man ändå göra något rätt trevligt för pengarna. Win-win. 18.00 börjar vi.

21.30 börjar sändningen från bronsmatchen mellan Kanada - Finland. Känns som om finnarna kommer bli helt sönderkörda. Dels för att Kanada vill ge publiken en bra avslutning efter den snöpliga förlusten mot Ryssland i semin, dels för att Finland redan i semin mot oss svenskar var helt slutkörda. Tänkte hursom kolla på den om jag har åkt ut tills dess.
Kvällen/nattens absoluta måste börjar 02.00. JVM-final Sverige - Ryssland för den som har missat det. Tror det kan bli en hur bra match som helst. Ryssarna lär vara riktigt revanschsugna efter förlusten med 4-3 i gruppspelet mot oss samtidigt som vi svenskar är RIKTIGT hungriga på guld efter en frånvaro på 30 år av JVM-guld. 81 var väl senast?
Hoppas (och tror faktiskt) på vinst för oss. Såg bra ut i hela Finland-matchen (förutom vår målvakt Gustafsson och bristen på satta lägen) med bra tryck, många målchanser och stort puckinnehav. TITTA!

Nu ska jag dra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0