2 minutes to midnight

Jag lovade en uppdatering igår, men så blev det inte. Rebell eller vad.
Hursom, idag ställde jag klockan på strax efter 9 för att gå upp och se finalen i Australian open. Nadal vs Djokovic. Första settet krigade Nadal till sig och det andra tog Djokovic, sedan var jag tvungen att dra iväg för syrran hade A-lagsmatch i Järfälla. Jag funderade mycket och länge på utifall jag skulle vara hemma istället och se klart finalen, men tillslut satt jag iaf i bilen påväg långt, långt bort. Läste sedan att det hade blivit den längsta finalen i Australian opens historia, och att Djokovic vann. Hade varit kul att se.
Innebandymatchen vann tjejerna, en ganska bekväm seger med 9-4.

Ikväll blir det lite jobb med arbetsplanen som ska in 23.59, eventuellt ut och gå en stund och troligtvis se Dejavu. Tv 11 sänder den kl 23.00, och jag vet att jag sett den förut men kommer inte ihåg om den var bra eller inte. Har en svag känsla att jag faktiskt tyckte den var bra. Nåja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0