tko? PWO!

Hallå! Sitter och väntar på att det ska bli dags för gym. Tänkte (återigen!) köra ett tidigt pass. Idag står rygg på schemat, och vid 13.00 bär det iväg. Har en bafucin och en koffein-tablett i käften, dels för att jag kände av lite halsont nyss, och dels för att piggna till lite. Tidiga pass är sköna, för att man har hela kvällen ledig då, men jag är verkligen en kvällsmänniska som har mest energi just då, så får försöka shapea up på syntetisk väg. En tråkig grej är att jag inte har något PWO kvar. Har suttit och funderat på vilken jag ska köpa, och det står nog mellan NO-xplode 2.0, NO-xplode, Brutal FX och Hyper FX. Helst ville jag testa Brutal FX, men den verkar vara slut på lager, så tänkte testa Hyper FX istället - men den har ingen recenserat så det känns lite sådär.

Anledningen till att det blir tidigt pass idag är att jag ska till Karolinska sjukhuset Huddinge kl 16.00 för att fortsätta att gå igenom vårat patientmaterial i studien. Vi håller på kolla vilka som har avlidit, och vilka vi kan skicka hem brev till för godkännande av medverkan i studien. Vi har sagt att vi ska bli klara idag. Hoppas det går hyffsat snabbt, för det är ju Milan - Arsenal ikväll som man INTE vill missa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0