schtrül

Precis hemkommer från passet, druckit mitt vassleprotein och ska strax hoppa in i duschen. Det var ett helt okej pass. Blev dock lite för många övningar och lite långt, men ibland får jag bara för mig saker. Typ som idag. Hade hoppat benpasset i veckan då det blev strul med söndags-träningen och allt blev framskjutet i kombination med att jag hade redovisning av min arbetsplan i onsdags samt att jag ville köra marklyft på onsdagens ryggpass, så måndagens (som egentligen skulle bli på tisdagen pga framflyttning) benpass uteblev. Detta resulterade att jag efter mina 3 övningar bröst tänkte att jag ville ha den där testosteron-frisättningen som tunga benövningar ger, och att få det efter bröst är ju sweet. Så det blev 3 övningar bröst, sen benpress där jag brände av serien 250kg, 350kg, 380kg. Ganska bra för att vara som fjärde-övning. Efter det körde jag en axelövning och till sist en tricepsövning. Var rätt mör efter det. Kanske inte optimalt, men vafan. Jag är nöjd över att jag körde benpressen iaf!

Nu blir det att hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0