ruck

BAM! Riktigt bra ryggpass. Marklyften kändes väldigt bra idag, stegade upp till 185 och det var lätt - snart tillbaka i mina ursprungsvikter efter skadan, förhoppningsvis med ännu bättre teknik också. Körde sedan;

Latsdrag:
100kg x 12
150kg x 5
150kg x 5
150kg x 4
100kg x 12

Maskinrodd:
Fullmag x 7
Fullmag x 7
Fullmag x 7
Fullmag x 9

Bicepscurl i maskin:
40 x 8
45 x 6
52,5 x 3
40 x 7
40 x 7

Stångshrugs i smith:
100kg x 12
150kg x 8-10 (kommer ej ihåg)
180kg x 5-7 (kommer ej ihåg)

Sen avslutade jag med 45 minuter på träningscykeln framför en föreläsning om "Joint diseases".
Nu ska jag slänga mig framför TVn med en tallrik spagetti och köttfärssås - lots of meat, easy on the carbs, och glo på Champions league. Basel - Bayern Munchen tror jag får stå för underhållet, känns som en bra match. Eller Basel är väl lite av en slagpåse, men Bayern är fan riktigt roliga att titta på. Dom går fram som rena tåget i CL för tillfället. Bayern Munchen - Real Madrid är min drömmatch under detta CL, tror det skulle bli hur bra som helst. Känns som det är RM eller Barcelona som kan stoppa dom, men tror RM hade spelat en roligare match.

Imorgon ska jag dra upp till Mora. Morsan, min moster och min morbrors fru ska åka kortvasan på fredag, och som den drömson man är så har jag lovat att ställa upp som chaufför hem efter deras lopp. Kommer bli en kul resa hem med 31 miljoner andra lirare som säkerligen frekvent kommer glömma vart gaspedalen ligger. Härliga köer med andra ord. Nåja, har iaf bröst att köra under tiden som jag väntar på dom, så innan jag slänger mig i soffan ska jag försöka hitta en bra gym i Mora. Undrar om dom ens har något?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0