precis har

Har precis kommit ut duschen. Jag inser att jag börjar många av mina inlägg med "har precis..", men so be it. Efter Sveriges tunga förlust på sudden-straffar mot Tjeckien så drog jag ut och gick en sväng. Var riktigt jävla kallt, -13. Ögonfransarna frös till is flera gånger och det blev sådär så att näsborrarna fryser ihop när man andas. Var skönt att ta en varm dusch efteråt. 36 minuter och 36 sekunder var jag ute, och enligt mobilappen så avverkade jag 4.31 km. 8.29 mins / km i avg. speed. Blev inte en jättelång promenad pga att jag cyklade ganska länge efter gympasset - 45 mins (till en föreläsning om hosta).

Nu ska jag ta en kesella och en jamare i form av iskall mjölk, borsta tänderna och sen somna in till scrubs och how i met your mother.

Kvällspromenadens bästa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0