napoli

Vilken jäkla miss av mig - CSKA Moskva mot Real Madrid började ju tidigare! Fan vad tråkigt att jag missade den! Jäkligt kul för Wernbloom att få presentera sig för sin nya publik på det sättet han gjorde, med kvitteringen 1-1 på tredje tilläggsminuten, och tända lite hopp inför returen på Santiago Bernabeu.
Det fick bli Napoli - Chelsea istället för min del. Riktigt kul match dock, klart över förväntan! Napoli bjöd på riktigt rolig fotboll ikväll, och 3-1 kändes väldigt välförtjänt. Chelsea är i riktig gungning. Väldigt underhållande att få se den sydamerikanska duon på topp i form av Cavani och Lavezzi, de levererade verkligen ikväll.

Nu ska jag ta på mig mina långkallsingar, underställ och mössa och bege mig ut i kylan för en timmas kvällspromenad. Invägningen imorse visade -0.6kg sedan tisdagen förra veckan, vilket är ett perfekt tempo. I slutet av maj kommer jag förhoppningsvis ligga på sub-90kg. Var länge sedan jag låg i den viktklassen, och hoppas att det kommer se bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0