mumma

Hemma igen! Fick till ett RIKTIGT bra armpass idag. Ökningar (..och PB) i 3 övningar.

  • Stående bicepscurl i cablecross: 8 reps på fullmag (85) + 20kg extra
  • Sittande bicepscurl i maskin: 2 reps på 57,5 (1 platta ifrån fullmag)
  • Stående enarms-tricepspushdowns med rep: ökade med 1 platta och 1 rep
Riktigt skönt! Fick dessutom grym pump, och ådran på biceps (ffa på vänstra biceps) var synlig även efter att jag kommit hem och kommit ur duschen. Fint som snus.
Avslutade passet med 25 minuters cykling innan dom stängde vid 7. Har inte fått min PWO än, så levde på 400mg koffein (i tablettform) och vårkänslorna, bra det med. Nu har jag en endorfinkick så det sjunger om det - har fått den där lyckokänslan i brösten (wtf?!), vilket iofs kan bero på att jag körde bröst i fredags så har fortfarande träningsvärk. Har även lite vag lyckokänsla i armarna, ffa en varm och uppumpad känsla - hur skönt och ffa hur FLUMMIGT som helst, men det bjuder jag på.

Nu ska jag ta med en Kesella och traska över till Thomas för att halvspika datum för vår USA-resa. Efter det blir det kvällspromenad med ovan nämnda, och sedan blir det nog rätt tidigt sänggång - måste upp tidigt imorgon och kötta uppsatsskrivning, har halvtidsseminarium den 14 mars och då ska vi redovisa "Bakgrund" och "Material och Metod".

Ha en fin kväll, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0