ich will.

Tung kväll!
Vid 19.00 drog jag iväg till gymmet med Thomas och Mathias. Ben och axlar stod på schemat. Blev ett par riktigt tunga benpressar. Drog PB med en 3a och sedan en 2a på 400kg, bra skit!
Även axlar lyckades jag piska rätt bra. 2 stycken 2or på 145kg i sittande axelpress (i maskin).
Efter passet cyklade vi en halvtimme. Var hemma typ kvart över 9 - på med långkalsonger, underställ och ut och trampa i 22 minuter, för att sedan slänga mig framför TVn för en timmas kvalitetsunderhållning i form av "Får vi följa med?" med Filip och Fredrik. Haha, det är så sjukt jäkla bra.
Därefter drog jag ut och traskade lite till - 30 minuter, och nu sitter jag här i fillsingarna med en proteinshake.
Håller typ på dö av trötthet och hunger, men är det deff så är det. Imorgon är det dessutom invägning, så blir alltid lite mindre mat och extra cardio dagen innan.

Kvällens låt:



Nu blir det bingen till scrubs och how i met your mother, i vanlig ordning. Gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0