fou

Ikväll har jag tränat rygg, cyklat och varit ute och gått. Ryggträningen gick bra, testade en ny sorts latsdrag som iofs inte var så skön men den funkade. Fick även med lite bicepsträning i slutet av passet.
Efter styrkan satte jag mig på en cykel och nötte i 32 mins medan jag kollade på en föreläsning om headache. Mycket bra kombination av tidsfördriv!
När jag kom hem drog jag en proteinshake och tog sedan på mig pjucken för att ta en kvällspromenad. Har tankat en app till luren som mäter hur långt man går och ritar upp det på en karta, grymt kul. Enligt den gick jag 6.03 km på 51:11 minuter, med ett avg tempo på 8:29 mins / km. Var ett jäkla väder att gå i, mkt snö och i princip snöstorm, men skönt såhär efteråt.
Nu blir det bingen, ska upp å skjutsa morsan till jobbet imorn så jag kan ta bilen till gymmet för ett tidigt pass. Bröst står på schemat.

Thats me!


Promenadens bästa:

Kommentarer
Postat av: helen

Tack tommy, det hoppas jag med! :)

Haha ja, det kanske jag gör!



2012-02-09 @ 11:33:41
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0