Dag 11 - Mina drömmar

Har varit lite dålig med kontinuiteten med den här listan, men nu kör vi "dagens"!
Jag har ganska många "drömmar". Drömmar i den meningen att jag är rätt säker på att jag kommer uppnå dom. Sen har jag ju såklart drömmar som jag gärna skulle vilja göra men som är svårare att uppnå... :p
Börjar med dom realistiska:

  • Att bli Speciallistläkare och kanske såsmåningom Överläkare om det är något som lockar då
  • Skaffa en riktigt FET villa
  • Resa mycket (ffa till NZ och Australien)
  • Fru och barn
  • Så ekonomiskt oberoende som det går
  • Att alltid ha möjligheten att hålla på med någon form av träning
  • Lyfta 200kg i bänkpress
  • Att ha hälsan i behåll, och när jag är tillräckligt gammal dö innan jag blir ett kolli (såvida jag inte upplever nr 3 i mina "andra" drömmar längre ned!)

Sen dom lite mer orealistiska:

  • Få möjligheten att åka ut i rymden
  • Uppleva kommunikation med någon annan livsform än jordens invånare
  • Uppleva medicinska landvinningar i form av evigt liv, "robotisering" av oss människor etc.

Dom jag kommer på för tillfället! Kanske fyller på senare.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0