bradykardi

Precis kommit hem från gymmet. Precis som i för typ 20 minuter sedan. Drog en halv banan och 60 gram proteinpulver. Idag var det ben och axlar som stod på schemat. Kör axlar 2 ggr i veckan för att slippa köra så många axelövningar på ett pass, eftersom jag kombinerar det med en rätt stora muskelgrupper - ben och bröst. Idag blev det ett ganska kort, men intensivt pass. Började med benpress, där jag drog;

250 kg - 12 reps
350 kg - 6 reps
390 kg - 3 reps

Sen blev det sittande axelpress i maskin;

80kg - 12 reps
120 kg - 6 reps
140 kg - 3 reps
140 kg - 3 reps
120 kg - 6 reps
80 kg - 12 reps

Avslutade sedan med vadpress;

Fullmag (200kg) - 12, 12, 12

Ganska få set som ni ser, men så blev det idag. Efteråt satt jag på cykeln i 35 minuter till en föreläsning om URI - Upper Respiratory Infections. Fick lära mig att det inte bara är Tularemi som går med bradykardi, även Mykoplasma och Chlamydophila kan göra det.

Nu är det "Får vi följa med" med Filip och Fredrik som gäller. Sjukt jäkla kul. Precis min typ av humor, älskar allt dom gör. Underbart med den där snubben som nyss målade upp nån Viking line-kryssare som värsta paradiset!
Efter det blir det en kvällspromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0