bär

Nu ligger ca 30 gram Brutal FX, med smaken Brutal (!!) Fruits, i magen och jag inväntar med spänning resultatet som ska förvandla mig till ett djur på gymmet. Vill helst bli en björn. Brunbjörn eller Grizzly spelar inte så stor roll, sålänge det är en hungrig björn som levt på veg-krubb i en månad och snart får se ett helt jävla fält med små kaniner.
Om ett par minuter sticker jag iväg till gymmet, tidigt pass där rygg står på schemat som sig bör på onsdagar. Anledningen denna gången till att jag drar så tidigt är Sveriges match mot Kroatien ikväll kl 20.00, vilken man under inga omständigheter får missa. Guidetti + Zlatan på topp? Kan bli riktigt bra. Synd bara om Majstorovic! (Ledbandsskada på träningen igår).

Vi hörs framåt kvällen. Håll tummarna för mitt hamnskifte (eller shape-shift om man nu så vill) till den där björnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0