ATTACK

Hemma igen! Fick till ett bra pass. Det blev ingen Grizzly eller Brunbjörn. Det blev en Polar Bear - man ser lugn och ofarlig ut, men när vikterna ska upp så smäller det. Vad tusan heter polar bear på svenska nu igen?!
Det blev iaf 3 stycken PBn i sittande maskinrodd; 4, 4, 3180kg. Brukar göra 3-4'or på 170kg så detta var en 10kgs ökning. Kändes riktigt bra. Tänk er denna polar bear som levt på rå och kall jävla fisk i 7 veckor, så kommer en tjock eskimå simmande. Han har varit så lugn och harmonisk, men i just den stunden så ser han sin chans att få en rejäl middag och ögonen börjar lysa rött - så var det! Skiten skulle bara upp.

Brutal FX kändes bra. Om det nu inte var placebo, men roddökningen var rätt fin. Kände stickningar på olika ställen genom i princip hela passet - ffa i bröst och ben. Även när jag efteråt satt på cykeln.
Avslutade som sagt med cykling, 38 minuter fick det bli sen var jag tvungen att dra ned till Willys och tjacka kesella innan bussen hem gick. Fick den där mytomspunna lyckokänslan i bröstet när jag satt på cykeln, och den sitter faktiskt fortfarande i. Synd för mig att jag ska skriva på uppsatsen nu, men det kanske boostar den också?

Ikväll är det fotboll som gäller. Heja Sverige!

Här kommer 3 dängor (jag hatar verkligen det uttrycket, därför jag använder det! makes sense?) från 30 seconds to mars. Grymt band och tre grymma låtar! Enjoy.


Attack:




From yesterday:




Kings and Queens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0