A universe from nothing

Precis hemkommen från gymmet. Blev ett armpass som sig bör på söndagar. Passet gick riktigt bra faktiskt. Ökade i en del övningar och det kändes bra, trots deffen. Ätardagen igår kanske gjorde sitt, eller så sitter det i huvudet. Eller så har jag helt enkelt blivit starkare. Blev 3 bicepsövningar, 3 tricepsövningar och 1 underarmsövning. Ådrorna på underarmarna har sedan ett tag tillbaka tittat fram och det börjar se rätt hyggligt ut. Dock tittade även bicepsådran fram idag, något som inte itllhör vanligheterna. Nu hade jag ju förvisso pump, men det var en fin syn ändå.

Avslutade passet med 40 minuters cykling till en föreläsning av Lawrence Krauss, väldigt bra för den som vill få lite kött på benen om universum. Rätt basic och jag har sett den flera ggr förut, men tycker den är inspirerande och han är en riktigt bra föreläsare. Bjuppar på den längre ned.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig framför TVn med en kesella för att glo på Chelsea - Manchester United. Sämre söndagar kan man ju ha!

2 "gamla" bilder:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0