multi

Näst sista skoldagen innan jul spenderades på Övre gastro med morgonrond, leverkonferens och ett skitbra seminarium. Imorgon är det "FAQ-föreläsning" där jag antar att vi får chansen att ställa frågor inför tentan, men även där våra lärare tar upp viktiga saker att kika lite extra på. Kan vara bra att gå på! Efter det blir det bröstpass och sedan På spåret i vanlig ordning.
 
Igår gick jag med primärjouren på röntgen. Det var en jättetrevlig kvinna som var väldigt duktig och förklarade mycket mycket bra. Lärde mig enormt mycket, tycker röntgen är rätt svårt annars men känns som jag börjar få lite koll på det nu.
 
NU: Plugg och AIK - Rögle. Multitasking av allra högsta grad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0