schleten

Hallopp.
 
Vaknade sent idag, så har inte gjort så många knop fram tills nu. Innebandy kl 14 och 17.30 idag, jag bortprioriterar 14-matcher för gym, men infinner mig på läktaren i Farsta kl 17.30. 14.00 är det kval till junior-DM och 17.30 är det kval till dam-DM. Kommer inte ihåg vilka vi möter kl 14 men dammatcher är tydligen mot Nynäshamn, som spelar i div 3... kan bli väldigt, VÄLDIGT enkelt för oss nyblivna div 1'are! Kul att se hursom, de har ju dragit in en hel del nyförvärv, bland annat en japansk landslagsspelare (hur mycket dte nu säger, men hon var jäkligt duktig iaf) som pluggar här i Sverige. Hur coolt som helst! Sen några nya fd. stadslagsspelare i sina respektive åldergrupper. Har tappat några också, men (utan att klämma någon på tån) var lägre klass på dom är på de som kom in vilket är positivt.
 
Hursom så blir det som sagt gym innan dess. Biceps och rygg. Började med kreatin idag igen också, så får se utifall det ger något utslag redan på detta pass, har känt mig lite orkeslös de senaste dagarna. Kan ju bero på överträning, allmänt slackmode, att min PWO tagit slut eller annat också, men nu ska det fan ge med sig.
Bjuder på några dagsfärska bilder (tagna igår förvisso..). Vi hörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0