who am I? Im a champion!

Sitter och tittar lite på motivations-videor på tuben. Har varit rätt otaggad på gym nu såhär på morgonen, vilket delvis beror på att jag är så jävla trött. Syrran ringde vid 2 inatt och frågade om jag kunde hämta henne från nattbussen, hunsad bror? Klart jag ställer upp för mina änglar. Var hur förvirrad som helst när det ringde, hade ställt klockan på halv 9 så trodde först att det var den som ringde och fattade inte hur natten kunde ha gått så snabbt.

Börjar långsamt tagga till, ska dra i mig min PWO om 2 minuter så ska vi se att maskineriet kommer igång. Blir nog till att krydda med 200 mg koffein också, för att vara på den säkra sidan. Brösten ska få sitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0