valborg

Nu bär det iväg till valborgsfirande. Langar en lista sålänge, no gayness intended. Trevlig valborg!

Bröst eller rumpa?

Jag är nog en rumptjomme. Eller det beror på hur man ser det. Jag är inte en sån som tycker "ju större lökar desto bättre, helst dubbel-D", utan tycker mer det avgörs på fasthet/form. Rumpor är det nog dock färre som faller mig i smaken än bröst. Den klassiska plankan är helt klart värre när det kommer till baklådan. Plankbröst är långt ifrån lika osexigt som plankröfv.

Smart eller rolig?

Smart, helt klart. Vill kunna ha någon form av intellektuellt utbyte med respektive. Sen att helt sakna självdistans och humor är ju såklart jävligt trist, men hellre det än att sakna cortex cerebralis.

Göteborg eller Stockholm?

Stockholm, dels för att det är så jävla vackert på sommarn, vilket även Göteborg är, men även för att det är fint på vintern, vilket inte Göteborg är på samma sätt.

Sommar eller vinter?

Sommar, helt klart. Speciellt sommarkvällar. Inte för varmt, men ändå kan man gå lättklädd. Man kan göra fler roliga saker. Bara att slänga på en köttbit på grillen i goda vänners lag är fan optimalt.

Uppsatt eller utsläppt hår på tjejer?

Tjejer som kan "pulla off" uppsatt hår får mig på fall. Utsläppt hår är mer safe dock, och funkar på fler.

Katt eller hund

Katt. Folk säger att hundar har mer "personlighet", men jag vet inte riktigt om jag skulle definera "personlighet" som att lyda ens minsta vink och alltid vara tillgänglig. Snarare att gå sin egen väg och göra allt på sina egna villkor, såsom katter. Dessutom är de mycket mysigare att gosa med.

Xbox eller playstation

Playstation. Jag började min TV-spelsbana med Sega Mega Drive, men Sega och Sony gick väl ihop där på slutet? Känns iaf som Playstation liknar Sega mycket. Gillar deras kontroller och spel mer än Xbox och Nintendo. Dessutom är jag Sonic-frälst sen barnsben.

Sminkad eller Osminkad?

Återigen som med håret, tjejer som kan pulla off en osminkad look får mig helt klart på fall, kanske ännu hårdare än hår-frågan. Dock är det ett viktigare "attribut" att kunna pulla off än håret, då tjejer som bara är snygga med smink går bort. Låter jävligt ytligt, men många tjejer är vackra även utan smink, och det är min drömkvinna också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0