bjupp

Kommer precis hem från gymmet. Hade finbesök från Linköping i form av Mats. Det är så jävla roligt att träna med honom, som jag har skrivit förut. Vi har samma träningsfilosofi i så många olika spekter, vet hur man bäst ska peppa varandra och fungerar bara allmänt bra ihop på gymmet.
Armar var det som stod på schemat - blev mycket högreppare. Skönt att variera sig, och sen känns det som armarna får bäst pisk av högreppare då det är lätt att svinga liiite för mkt ibland när man brassar på med vikt.
Fick till ett bra pass med skönt tryck, pump och kontakt så det skrek om det. Började nästan gråta i bicepscurlen för att det sved så mkt - mjölksyran bokstavligen infekterade hela jävla armen.
Knäppte en bild (som faktiskt inte blev så bra, kom för mkt från sidan och hade inte ljuset med mig, men man får ett hum om hur det såg ut iaf. Personligen tycker jag det såg bättre ut "i rl" så att säga, och inte som förra side-chest-bilden som faktiskt gjorde armen rättvisa. Nåja, nog med bortförklaringar);



Jag bjuppar på det svettiga ansiktet med en min som inte är av denna värld, men så är det.

Nu ska jag ut och knata en stund, för att sen vid halv 10 ta en till promenad med Thomas. Ska försöka fixa 2h idag - blev 20 mins på cykeln, så tänkte köra 40 mins egen promenad nu och sen komplettera med 1h med Thomas senare. Ska även försöka få in lite uppsatsskrivande nu ikväll. Inte optimalt med insprängda tider, skönare att få upp ett flow i skrivandet, men så får det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0