hump

Var iväg till sjukhuset imorse för att få lite statistisk hjälp av min handledare. Han hade lite möten att gå på å så, så det tog lite längre tid än förväntat. Vid halv 12 var jag hemma.
Skönt att ha fått hjälp med det jag behövde få hjälp med, nu är det bara att börja pränta ned resultat, diskussion, konklusion och fundera ut nåt bra grafiskt sätt att presentera resultaten på.
När jag kom hem skalade jag några potatisar, skar dom i klyftor och slängde in i ugnen, samt blandade ihop och stekte några pannbiffar;



Detta ligger nu i magen, och jag ska ladda med PWO and shizzle för att sen bege mig till gymmet. Är ju BÅDE AIK - SAIK och Unga Läkare ikväll, som inte får missas. Kl 18.40 tror jag hockeysändningen börjar, sen vid 8 byter undertecknad kanal för att stirra in i framtiden.
Idag står bröst på schemat. Segt att köra det själv då jag ofta fegar (mer än vanligt) i bänkpressen när jag inte har en "van" passare. Vill bli passad på ett speciellt sätt, och 1. jag orkar inte instruera folk 2. alla orkar inte dra upp 145kg. Nästa vecka får vi hoppa påt igen.
Nu blir det ner för att smörja på lite tigerbalsam på brösten, axlarna och armbågarna, sen kör vi.

To some its "Hump Day"
To me - it's "Thursday's getting it's ass kicked and Friday just asked Saturday to switch places"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0