sûntag

Hej!

Ska strax iväg och kolla på syrrans match. Semifinal i junior-DM. Detta var anledningen till att jag drog och gymmade tidigt idag. Och söndag betyder som vanligt armpass. Fick till ett riktigt bra pass. Känns som att, iaf under de senaste 3 passen, armarna ser större och större ut. Vet inte om det beror på att jag gått över och kör fler reps och på så sätt får mer pump, att jag har droppat i vikt eller att jag kört övningar som ger bättre pump. Kanske är en kombination. Jag klagar inte. Avslutade iaf med 65 mins cykling.

Det är så jäkla skönt att ha armpasset dagen efter ätardagen. Armpassen är mina mest heliga pass, efter bröstpassen. Skönast att köra, egoboost i form av pump och jag känner mig alltsomoftast stark och får ut en sån jäkla endorfinkick av dom. Flum för er icke-insatta, men ge det ett par gånger så tror jag ni hajjar vad jag menar. Ni som känner samma sak kan jag bara gratulera, its awesome.

Nu ska jag äta upp min kesella och sedan åker bilen, arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0