sinus

Riktigt härlig dag idag, får fan hoppas våren kommer nu. Känns som vädret går i en sinus-kurva, ena dagen kommer 1dm snö, nästa är det sol, tredje spöregnar det.

Imorse drog jag iväg med ett par polare och lirade badminton. Vi gjorde det på vecko-basis för ett par år sen under ett par månader, men sen har det runnit ut i sanden. Var riktigt roligt, bra sätt att få in lite extra deffning också.
När jag kom hem drog jag in kablaget och från datorn till TVn. Syrran spelade returmatchen mot Endre Ungdom idag, och dom hade riggat upp en videokamera där och streamade den live via the internetz. Satt sen på rummet och glodde på den på TV med morsan, farsan och andra syrran. 9-4 slutade den, vilket betyder totalt 18-7 till oss och vi avancerar upp i div 1. Så jäkla skönt!
Fick liverapportering från tredje perioden i mobilen av morsan då gymmet stängde 16.00 idag, så var tvungen att sticka vid kvart över 2. Blev en genomkörare av ben och axlar, och drog PB i benpressen. 3 reps på 440kg följt av 2 reps på samma vikt. Det börjar ta sig! Drog även av en 2a på 155kg i sittande axelpress-maskinen. PB. Gött!

Nu tänkte jag chilla ett tag ev med lite uppsatsskrivning och kanske lite bajen - halmstad, sen ska jag tagga över till holmar. Tobbe och Fille kommer dit och de ska grilla. Jag får nöja mig med ett glas vatten eller så pga deffen. Kul! Men det ska hursom bli trevlig. Tror det blir lite Fifa också.
Sen ikväll blir det ut och knata med Thomas. Invägning imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0