gr8

Sitter på rummet, nytränad, nycyklad och nyduschad, och skriver på min uppsats. Utanför fönstret regnar det - sjukt mysigt. Håller fortfarande på med diskussionesdelen. Tog en paus i helgen + mån/tis, så har precis kommit igång igen efter det. Fick ihop lite över 3 sidor innan mitt "uppehåll", som jag drog iväg till min handledare. När jag sedan nu fick tillbaka det hade han strukigt och ändrat om en del, och efter att jag tagit bort det han tyckte var överflödigt och saker som jag skrivit hade skrivit på flera ställen, så fick jag ihop till en sida. Bra jobbat av mig, mer än 2 sidor överflödig, återupprepande och skitkass text. Det är fan en bedrift. Skickade även diskussionsdelen till sjuksyrran som är ansvarig för studien, men hon tyckte det var rätt bra och hade endast anmärkt på lite syftningsfel och sånt. Hon kanske var för snäll helt enkelt.
Aja, resultatdelen är iaf så gott som klar. Den hade dom inte anmärkt så mycket på, sjuksyrran tyckte den var väldigt tydlig och allt fanns med.

Nu har jag skrivit om en hel del och försökt ändra ordning på olika stycken, vad jag ska ta upp först etc, och känns som jag börjar få lite fason på det hela. Ligger på ganska exakt två sidor. Känns så jävla lite! Har en del urdrag ur studier som jag ska kolla igenom och se om det är något jag kan addera, sen tänkte jag skicka den till min handledare igen så får han ta en ny titt på den. Förhoppningsvis blir det inte lika mycket som behövs skalas bort som sist, men hoppas han har tips på vad jag bör utveckla och skriva mer om.

Träningen idag gick väl sisådär. Började med marklyft, men det kändes inget vidare så skippade den efter 2 arbetsset. Körde istället latsdrag i maskin, bicepscurl i maskin, rodd i maskin, stångcurl i cc och stångshrugs (fri och i smith). Efter det cyklade jag i typ 85 mins. Jävlar vad ont jag fick i kanelkojan efter det. Bra deff hursom, nästan 1000 kcal förbrända (enligt den standardiserade räknaren).

Om ca en timme är det försnack inför Real Madrid - Bayern Munchen, kommer nog bli en riktigt roligt match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0