fourfifty

Sitter återigen här och försöker fnula på min diskussion. Fan det är svårare än vad jag trodde. Det positiva är att det går framåt iaf, jag har lyckats skramla ihop 2 ½ sida och har en hel del kvar att skriva. Ska skicka in ett första utkast till min handledare på fredag, så gäller att lyckas lappa ihop det jag har till dess och försöka få till snygga övergångar, att lägga till mer resonemang och referenser har jag tid med.

Vad har hänt sen sist? Har ju inte så mycket upphetsade att berätta om angående skolan, som jag sagt tidigare. I måndags blev det iaf personbästa i benpressen, drog en 2a på 450kg i benpressen. Satan vad tungt det var, även om Mathias sa att jag var god for en till. Det kändes verkligen inte så, men vem vet. Ska försöka ha en trea nästa vecka. 500kg börjar skymtas närmare än i horisonten nu, känns bra.

Igår var Thomas över på kvällen för att se lite champions league. Bayern Munchen - Real Madrid, vilken jäkla semifinal. Två av Europas mest och bäst anfallsinriktade fotbollslag. Blev en riktigt kul match med massvis med chanser, precis så underhållande som fotboll ska vara! 2-1 slutade det till tyskarna, och nästa vecka väntar retur på Santiago Bernabeu-stadion i Madrid.

Idag blir det som sagt mycket tid som kommer spenderas framför den här jäkla uppsatsen för att få lite fason på den. Har inte bestämt om jag ska dra tidigt till gymmet eller vänta på Thomas och Mathias och dra sent. Pro med det första är ju att jag hinner se kvällens champions league match och att jag kan skriva lite på rapporten ikväll i lugn och ro, pro med det andra är ju att jag totalt sett får mer tid för uppsatsen, och att jag slipper träna själv. Tål att tänkas på ..

Phail:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0