faschiken

Har gått och blivit förkyld igen! Helt sjukt, andra gången på så kort tid. Händer knappt vartannat år annars. Tror det har med deffen att göra - kaloriunderskott och mycket kortisolfrisättning pga den fysiska stressen som 4 dagar styrketräning + 7 dagars motion innebär.
Det bröt ut i tisdags efter att jag varit ute på holmars balkong i måndags i tshirt och jeans bara (var jäääävligt kallt). Så otroligt dumt av mig, glömmer bort att jag är susceptible när jag drabbas så sällan. Aja det känns mycket bättre idag iaf, i tisdags hade jag ont som fan i halsen, igår hade jag bara lite ont och idag känns det knappt. Så tänkte därför åka och köra lite lugnt gym.

Ikväll är det AIK - Göteborg kl 19.00 på Canal + Sport 1, sen är det Unga Läkare kl 20.00 på 5an. Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0