benpressar

Hemma efter passet! Blev riktigt bra. Gick ut starkt i benpressen och drog 2 PBn (eller tangerade det första i andra setet egentligen). 2 stycken set med 3 reps i varje på 420kg.
Sedan blev det att trycka lite i axelpressen. Serien såg ut såhär:

80kg x 12
125kg x 6
145kg x 3
152,5kg x 2
120kg x 6
80kg x 12

Den där 2an var nog inte så fin (iaf inte andra reppen), men upp gick den! Mycket testo som frisattes under dessa två övningar :).
Efter detta bensparkade jag ett par set på fullmag och drog sedan några stående vadpressar. Har fortfarande svårt för att köra isolerande baksida-lår övningar pga mitt knä.
På tal om knät så ringde dom från vårdcentralen idag och sa att MR-resultatet hade kommit och det såg bra ut. Ingen menisk/ledbands/korsbandsskada, ingen artros, ingen vätska, inga frakturer. Blir därmed remitterad till ortopeden på KS Huddinge för vidare utredning. Skönt att man inte såg någon major skada iaf, men samtidigt är det ju irriterande att inte veta varför det gör ont..
Nåja, efter passet cyklade jag 71 minuter i högt tempo. Invägning imorgon så ska ut och gå 30-40 mins också, men först tänkte jag glo på Betners nya show som börjar nu på 5an. Osäker på hur kul det kommer vara, jag menar Jonas Gardell är med som gäst. Ska dock ge Magnus en chans, han brukar vara förjävla rolig. Är det trist går jag ut och går i första pausen, annars blir det en sen promenad.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0