armar

Bra träningsdag idag! Skönt att komma igång efter dessa dagars förkylning/halsproblematik. Drog av 3 övningar biceps, 3 övningar triceps och en underarmsövning, med fokus på lite högre repsantal än vad jag är van vid, speciellt för biceps. Tänkte testa att göra det lite oftare, känns väldigt bra. Får bra kontakt, bra pump och en jäkla skön känsla va slutkördhet.
Efter passet drog jag av en halvtimme på cykeln (körde tills de stängde kl 19). Gick snabbt, körde tillsammans med Mathias och Thomas, vilket gör att det känns som det går snabbare än när man sitter själv.

Nu har jag, efter en promenad på 80 mins (9min/km tempo typ, 8,5km), suttit och skrivit lite på diskussionsdelen på min uppsats. Så jäkla svårt att få till en bra löpande text, så har anammat att skriva små fristående stycken med det som ska vara med, för att när det är klart försöka sammanfoga det till en läpande text, med lite finputsning etc. Känns mycket bättre och jag fick till en del ikväll.

Nu är det dags att äta upp min kvällskesella och sluta mina blå framför HIMYM. Gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0