123321

Nu har jag läst tillräckligt med artiklar för i förmiddag, och ska belöna mig med ett saftigt ryggpass. Har sån otrolig jävla träningsvärk i benen så jag vet inte om jag kommer klara marklyft. Får bli mer isolationsövningar isf, och kanske avsluta med lite stångshrugs för att kunna mosa på med vikt for teh testo, as you know.
Har laddat upp med PWO and shizzle, samt packat ned mina 3 shakers;

Shaker 1: Kolhydrater + EAA (precis innan passet), som sedan får agera vattenflaska med vatten + BCAA under passet
Shaker 2: Kolhydrater + EAA (precis efter passet)
Shaker 3: 80% vassleprotein (40 mins efter passet, på träningscykeln)

Blir en del micklande med det, men skönt att slippa ta med alla burkar och påsar och sitta och blanda där.
Nu ska jag bege mig, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0