lvc

Helgen är redan slut! Dagarna (oavsett om det är veckodagar eller helgdagar) går riktigt jäkla snabbt, det är fan snart december..
I fredags var jag hemma, skulle ha varit på Liljeholmens VC och presenterat ett fall från min vårdcentral för 3 av mina kursare samt en handledare, men hade sjukt ont i halsen när jag vaknade så jag bestämde mig för att vara hemma istället. Halsontet gick dock över vid lunch ungefär, så vid 2 drog jag och köttade bröst. Försökte dock ta det lite lugnare än vanligt då det kändes kontraproduktivt att få upp en hög puls, men det gick bra ändå. Lite längre vila än normalt bara.

På kvällen så hade syrran match i SM för U-18. De vann relativt enkelt med 3-2. Dagen efter hade de en riktigt jävla dålig match och torskade med 1-2, och idag lirade de 0-0 trots att de borde vunnit, så de slutade precis under slutspelsplats pga inbördes möten.. Får skylla på att det är massa som är över 18 och därför ej får vara med, samt att de hade en riktigt jävla dålig dag igår.

Imorgon skulle jag ha träffat min mentor på Södertälje sjukhus (som förut jobbade på SÖS), men hans son är tydligen sjuk så det blir inställt. Det betyder att jag är ledig imorgon - SCORE! Nu: Armar på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0