tears of the dragon

Nu är jag färdigpluggad - sånär som på sammanfattningen som jag tänkte läsa innan läggdags och imorrn bitti. Känner mig som vanligt dåsig och tung i huvudet, återkommande efter en tentaplugg-period.
Ikväll ska jag kolla på när syrrans lag möter Stockholms stadslag. Detta trots att jag ska upp innan 6 imorgon! Dedikerad eller vad är det man säger? Ska bli riktigt kul att titta på hur som.
Medan ni håller tummarna för mig på tentan imorgon och inväntar min rapport om hur det har gått tänkte jag bjussa på 4 lugna och sköna låtar, som är grymma att lyssna på när man t.ex är ute och tar sin kvällspromenad.


Linkin Park - My December



Bruce Dickinson - Tears of the Dragon



Natasha Bedingfield - Wild Horses



Bryan Adams - Here I Am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0