lista

Matchen idag gick väl sådär. 3-3 blev slutresultatet, men tycker inte alls det speglade matchen. Visst, tjejerna var inte på topp, men skottstatistiken är mer målande för hur matchen såg ut - 30-13 till vår favör. Skönt att det inte blev poängtapp mot tabelltvåan iaf, men vi bör vinna den här matchen!

Jag tänkte dra in en lista igen, som jag gjorde förut med olika låtar. Denna gången är det text med olika teman istället. Snor den rakt av från en tjej jag känner lite halvt, så ska försöka av-femalisera den i den mån det krävs.
Här är den, i min tappning;

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.

Day Two: Nine things about yourself.

Day Three: Eight ways to win your heart.

Day Four: Seven things that cross your mind a lot.

Day Five: Six things you wish you’d never done.

Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)

Day Seven: Four things that girls do that you hate.

Day Eight: Three things that girls do that you love.

Day Nine: Two smileys that describe your life right now.

Day Ten: One confession


 

Håll till godo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0