Let's take a walk beneath the stars

Tenta på tisdag så är lite frånvarande. Håller på att plugga as we speak, kände dock för en mikro-paus. För tillfället har jag precis blivit klar med min egna sammanfattning - jag kör med överstrykningspenna på det som är det viktigaste och det jag tror kan komma på tentan på alla föreläsningsslides, sen skriver jag in det i ett word-dokument på datorn i form av korta "fakta-rader" samt små stycken om vissa sjukdomar. Tycker det är ett rätt skönt sätt att recapa det viktigaste typ dagen/kvällen innan tentan, så man slipper få panik och försöka läsa igenom allt igen.
Nu ska jag kolla igenom lite gamla föreläsningar, då allt som vi har gått igenom denna och förra terminen kan dyka upp.

Ikväll blir det gym och vem kan slå filip och fredrik!


We will meet again my friend,

A hundred years from today

Far away from where we lived

And where we used to play.

We will know each others' eyes

And wonder where we met

Your laugh will sound familiar

Your heart, I won't forget.

We will meet, I'm sure of this,

But let's not wait till then.

Let's take a walk beneath the stars

And share this world again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0