Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.

1. Till vår kursledning: Vi vill ha tentaresultaten pronto!
2. Till min projekthandledare: Det ska bli riktigt kul att få arbeta med dig nästa termin!
3. Till mig själv: KÖTTA hudplugg trots att det är så tråkigt, snart är det jullov.
4. Till Linkin park: Kom till Sverige igen.
5. Till Tor, Oden eller vilka det nu är som håller i tyglarna där uppe: Vänta med snön tills jag börjar min SVK i Huddinge! Orkar inte med tågkaoset när jag ska enda till KS Solna!
6. Till vår kursledning igen: Gör BRA stationer på OSCE-provet, inte sånt vi inte har gått igenom som KI ofta larvar sig med att göra.
7. Till Barcelona: Kör över Real i mitten av december!
8. Till mina syrror: Jag gör allt för er!
9. Till Holmar: Fixa den årliga nyårsfesten hemma hos dina päron, trots att du flyttat! Brukar vara så jäkla lyckat.
10. Till Jessica: Jag saknar dig i plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0