Day Four: Seven things that cross your mind a lot.

1. Allt som har med rymden att göra - vi kan inte vara ensamma (man har aproximerat antalet sandkorn på jorden och antalet stjärnor i rymden - det går minst 10-100 (säkert fler) stjänor på varje sandkord, och varje stjärna har troligtvis planeret runt sig!), kommer jag nånsin få veta under min livstid?, vad händer just nu på andra planeter, hur långt har andra kommit i teknik/vetenskapsväg, finns det parallella universum, hur började allt, hur slutar allt etc etc etc etc

2. Kommer jag bli en bra läkare?

3. Hur fan ska jag hinna lära mig allt detta innan tentan, och hur ska jag komma ihåg allt sen?!

4. Vad mycket tid jag skulle få till plugg om jag slutade träna

5. När är nästa Champions League-omgång?

6. Fan vad jag är kräsen när det gäller tjejer!

7. Hur var det nu.. (om random behandling, patogenes, symtom etc på valfri sjukdom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0