piggelin

Våran sista föreläsning blev inställd idag så vi slutade tidigt! Jag gick hem från sjukhuset och vad grymt väder vi har fått! Man märker verkligen hur dte är vår nu också, hur grönt som helst när man gick hem och mycket olika blomdofter (syrén? hägg? jag har ingen jävla aning!).
Tröttheten som infann sig igår efter att bara ha fått 2-3 timmars sömn är borta nu. Gick och la mig i periodpausen mellan andra och tredje perioden igår (typ halv 10) och gick upp 7, så fick rätt bra med sömn. Hade jag fortfarande varit trött så skulle det dock inte varit nån fara på taket - är ledig imorn.

Ikväll blir det gymmet. Ryggen ska spöas. Sen kanske det blir ett kvällsdopp direkt efter i brosjön? Det är sjukt najs att bada direkt efter att man gymmat - svalkeffekten är helt annorlunda från när man är varm av bara solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0