lööv loov

Det är skumt. När jag är på sjukhuset är jag uppe i varv, är pigg och vill bara ha mer, men när jag kommer hem kickar sommarlovskänslorna in maximalt. Då jag är hemma nu har jag en sån oerhörd lustan efter sommar, GE MIG! Det är dock bara en vecka kvar nu - en ganska spännande vecka också. Imorgon är jag på avdelningen som vanligt (I54) och slutar vid lunch för att få arbeta på arbetet vi ska redovisa som "tentamen". På torsdag ska jag troligtvis få vara med på HIV-mottagningen och på fredag ska jag vara på infektionsakuten. Måndag nästa vecka innebär avdelningstjänstgöring, tisdag är vi lediga för att förbereda oss det sista inför redovisningen, och på onsdag smäller det i form av supercase. Rätt chill examinationsmetod, speciellt då vi bara får 20 minuter på oss (vilket iofs innebär att man måste sålla som fan vad man ska ha med). Sen är det något schemalagt på fredagen men det har jag ingen koll på vad det är, våra handledare säger att det bör vara klämdag så vi kanske är lediga. Sen är det sommarlov i 3 härliga månader, fysatan vad efterlängtat!

Om en stund bär det av till gymmet för att piska ryggen, och då såklart mark vilket jag är lagom taggad på nu när sommarlovstankarna våldtar mig. Bara att gaska upp sig och köra på - just do it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0