Wth>you

Laddar inför en ny match ikväll mellan AIK - HV71. 3-0 i matcher och chans till avancemang för AIK. Vore grymt att vara på hovet och titta på matchen, men biljetterna var slutsålda när vi kollade efter den senaste matchen i fredags. Hoppas på att få se ett hungrigt AIK idag så tar vi hem det!

Idag började jag halv 9 och slutade halv 1, riktigt skönt. Vi hade receptskrivningslära och fick träna på att skriva recept i pappersform vilket var roligt men lite krånligt. Var kul att få testa på det, trots att vi mest hanterar e-recept.
Efter skolan fram tills nu har jag gjort färdigt ett gastro-seminarium inför torsdag samt städat lite. Fick så jäkla ont i knäna igår på benpasset så tänkte att jag tar rygg och marklyft imorgon istället.

Hade en förjäkla skön föreläsare i torsdags. Han ställde en fråga varpå en tjej i klassen svarade fel. Då sa han "det är alltid dumt att chansa högt" med full seriositet och fortsatte att prata. Ska man skratta eller gråta?

Tjingeling

Vill man få igång mig lite extra på ett träningspass så ska man spela denna:





"its better to burn out than to fade away"

Kommentarer
Postat av: helen

ja, det är ingenting jag ser fram emot. tänkte efter att jag överlevt denna vinter i sverige att jag aldrig mer i hela mitt liv vill göra om det, men what to do :b haha ja en höstresa måste det nog bli :)



ja det känns helt okej att komma till australien på våren. hoppas värmen där håller i sig fastän det går mot höst bara. å andra sidan lär det ju inte vara kallare än i sverige hahah. fast jag gillar ju svenska våren också. skidåkning i april är väl fantastiskt! :D men det hinner jag väl med andra år :)



haha ja jag skulle faktiskt kunna tänka mig att plugga en termin i stockholm. jag tycker att det är en fantastisk stad, även om jag tycker att den sociala atmosfären är lite... stel haha. hejar man på någon man inte känner på gatan eller försöker småprata med någon på bussen så tror ni ju att man är från mars eller nått ;)



ja synd att den togs bort, får se om man hittar nått annat eller om det kanske blir nått till hösten. nej bara svenska, spanska och engelska. vad pratar du? latin? ;)



okej, nä lager lär inte vara nån höjdare. håller med om att man gärna vill göra nått som har med utbildningen att göra :) tycker du förtjänar att vara ledig så ambitiös som du är ;) själv känns det som att jag har haft semester i snart två terminer hehe. sjukt slö utbildning. men man får mycket tid över till annat så jag klagar inte.



haha mm tack - den fyller sin funktion ;)



kram!

2011-03-15 @ 23:50:22
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0