Konstig

Jag är jävligt märklig på många sätt. Nu ska jag reveala mig på riktigt.

  • Jag är kille och föredrar mys framför sex alla dagar i veckan
  • Jag tar både gymmet och min utbildning på väldigt stort allvar vilket kan göra att jag mister andra viktiga delar i livet
  • Jag älskar att ligga och titta på stjärnorna och fundera på vad som händer i andra galaxer, solsystem och på andra planeter
  • Jag funderar allvarligt på att jobba halvtid när jag är klar med min utbildning och läsa teknisk fysik på KTH samtidigt
  • Jag fascineras av allt för många ämnen för att egentligen bara gå en utbildning
  • Något av det godaste som finns är en smoothie på banan, jordgubb, kesella lätt och mjölk
  • Kall mjölk är den godaste drycken, alla kategorier
  • Jag gillar inte öl
  • Jag groggar alltid på fester (vodka + sprite oftast!)
  • Whiskey är inte gott, men i rätt sällskap och i rätt stämning är det riktigt jäkla najs
  • Jag är väldigt tight med min familj och undrar seriöst hur det kommer kännas att flytta hemifrån och "splittras"
  • Jag skulle dö för mina båda systrar
  • Jag skulle vara _VÄLDIGT_ elak på den som gör något elakt mot dom
  • Jag är svag för tjejer som ser bra ut utan smink
  • Jag är svag för tjejer med blåa ögon
  • Jag är svag för tjejer som ser bra ut med uppsatt hår (inte alla gör det)
  • När jag blir stor ska jag vara ekonomiskt oberoende
  • Jag får tårar i ögonen av filmen "Click"
  • Jag har gjort 2 omtentor på mina 13 ordinarie-tentor jag skrivit
  • Jag tentade upp VG till MVG i musik i slutet av 3an på gymnasiet
  • Jag gillar att ha ordning och städat kring mig
  • Linkin park är ett av mina favoritband
  • Jag har bara haft 1 "riktig" flickvän sedan årskurs 4 - Emelie.
  • Jag har aldrig rökt eller snusat och kommer aldrig göra det heller, speciellt inte nu efter 2 veckor på lungmedicin
  • Jag är stolt över att pappa spelade i stadslaget och pojkallsvenskan i fotboll
  • Jag är van att få bäst resultat på prov sedan gymnasiet, nu får min bästa vän på läkarlinjen bättre på varje tenta och har spikat 3-4 stycken - han är grym. Det var lite jobbigt i början..
  • Jag går alltid in helhjärtat i saker jag ger mig in på
  • Jag har spelat Tibia
  • K-paxböckerna är de bästa böckerna jag läst
  • Jag äter godis, chips och dricker läsk VÄLDIGT sällan
  • Jag kommer ta motorcykelkörkort inom en snar framtid
  • Jag gillar OC och one tree hill
  • Haley i one tree hill är snygg!
  • Jag ångrar att jag inte började på hockey när jag var yngre
  • Jag prenumererar på 3 populärvetenskapstidningar
  • Jag är bra på matte och fysik, men kass på samhällsvetenskap, historia och religion
  • Jag gillar "På spåret"
  • Jag älskar att ta kvällspromenader på sommaren
  • Jag vill bli kirurg men tycker anatomi är rätt svårt
  • Jag sover med 5 kuddar
  • Tjejer med mjukisbyxor och en för stor t-shirt är hett
  • Jag blir lätt nervös framför en stor publik
  • Jag har bara haft sex med en tjej
  • Jag är inte religiös
  • Jag har alltid varit skitsmal, vägde 56kg i början av gymnasiet (187cm)
  • Jag hatar att dansa på krogen

Kommentarer
Postat av: helen

bra lista, kul med lite arlig info :)



haha ja gor det, kor slut pa mig! fast jag ar sa javla envis sa jag kommer alltid orka aven om jag egentligen inte gor det. jag orkar ju inte springa en mil heller, men gor det bara for att jag ger mig fan pa det.



london ar nice! fortfarande lite kallt men i alla fall ingen sno och solsken. at lunch ute i solen idag, inte helt fel:)



jaa jag kommer in i australien forutsatt att universitetet dar accepterar mig ocksa, sa det ar val ungefar till 80% klart. men man ska inte ropa hej forran man kommit over backen:)



sorry for min avsaknad av prickar over bokstaverna :p

2011-03-04 @ 18:08:59
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0