dagen efter

Dagen efter tentan, fyfan vad den dagen är underbar. Känns som det är denna dag man kommer sakna sen när man börjar jobba.

Tentan igår kändes helt okej, tycker dom hade lagt den på en lagom nivå och man fick verkligen visa att man hade snappat upp de viktiga momenten inom varje område. Håll tummarna för mig

Idag gick jag upp runt 10 och fick för mig att ta en städdag med en hel del tvättning inkluderat. Jag har dammsugit, tvättat golv, tvättat arbetsytor, skurat duschen, plockat och fixat. Detta gör att jag har förtjänat ett gott ryggpass, vilket jag ska iväg på snart. Funderar på att köra tunga marklyft, körde inte mark alls förra veckan vilket är DÅLIGT av mig.

En bild på en trött mig en av de sista dagarna på praktiken

.Ett trött jag en av de sista dagarna på praktiken

Kommentarer
Postat av: helen

vanligtvis ser veckan ut som sådan: söndag boxning, måndag spinning, tisdag gym/kondis + innebandy, onsdag boxning, torsdag bodypump. efter nästan alla pass kör jag lite i gymmet eller på löpbandet efteråt, så det är verkligen en salig blandning.

dock oftast är jag tvungen att hoppa över nått av passen varje vecka pga skola eller annat.



Jag är ju inte ute efter att bli pumpad eller stor, jag vill bara vara stark och smidig, men att dela upp det efter dagar låter som ett bra tips, ska kika på hur det funkar med passen:)



haha jaa det va en komplimang :P



ska absolut höra av mig om jag har vägarna förbi estockholmo, då får du köra hårt med mig hehe :)

2011-03-02 @ 17:08:49
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0