AIK till slutspel!

I lördags intog jag hovet tillsammans med tusentals andra förväntansfulla aik-fans. Det vi fick se var ren magi. AIK slog Modo med 3-2 på hemmais och säkrade därmed den åttonde och sista slutspelsplatsen! Det var en helt underbar stämning och ett grymt avslut på lördagen.

Klacken


Idag är det dock tillbaka till verkligheten. Sitter och knåpar med ett allergiseminarium som vi ska ha imorgon, och sen blir det att gå på lungseminariet tills på torsdag. Ska även försöka tvätta lite, åka och kasta skräp (kartonger, tidningar, glas etc) och laga lite mat. Familjen är nämligen i Thailand och lämnade mig hemma (jävla tentor!!) så det är jag som regerar i huset nu.

Innan jag fortsätter vill jag bara dela med mig av den här låten! Den får mig att tänka tillbaka på tiden innan gymnasiet då jag hade mig skate-era. Det var en grym tid..





"She finds love in all the wrong places, the same situations just different faces. Changed up her pace since her daddy left her, too bad he never told her she deserved much better."

Kommentarer
Postat av: helen

nä så härligt med vår! men nu är jag hemma igen :) men det börjar bli ganska bara gator här i alla fall även om det fortfarande är snö och isfläckar, men det går ju åt rätt håll i alla fall :)



jag kommer i så fall att åka till australien på vårterminen som det ser ut nu så vi får se var jag hamnar i höst. om jag blir kvar i falun eller om jag ska ta en termin på någon annan högskola/universitet i sverige. lite sugen på ekonomikurser. eller haha sugen var väl att ta i hehe, men jag vet att jag måste ha dem om jag ska få de jobb jag vill så det är väl bara bita ihop :)



i sommar vet jag inte riktigt vad som händer. ska läsa kinesiska på distans så jag är sugen på att dra iväg på en tågluff i europa, men det vore klokare av mig att jobba hehe, så vi får se vad som händer :)



själv, vad har du för planer för sommaren?:)

2011-03-08 @ 01:26:14
URL: http://hellens.blogg.se/
Postat av: helen

ja torra gator är underbart!



tanken var att jag skulle tid i höst, eller det var min önskan i alla fall. men så hade avtalen ändrats på nått vänster så att de bara kunde ta emot utbyten på våren så då får det väl bli så då :) om det inte blir ekonomi i falun så vet jag inte. eftersom jag går internationell inriktning så måste jag läsa kurserna på engelska, men det bör ju inte vara omöjligt att hitta tycker jag :)



nej har inte läst kinesiska förut men tror att det kan vara väldig bra att ha för framtida arbeten. dock så såg jag nu när jag skulle söka att kursen som jag tänkt att läsa har tagits bort, så vi får se om jag kan hitta någon annan annars får jag försöka ordna det i höst på nått vis.



åh, usa låter ju inte helt fel :) och inte grekland heller hehe. låter i alla fall som att du har en ganska fullspäckad sommar oavsett om du jobbar eller inte hehe :)



kram

2011-03-11 @ 23:08:32
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0