slit

Idag har jag slitit. Först bar jag stenplattor i 1 timma. 56 stycken på 30-40kg styck. Det kändes i ryggen kan jag tala om. Sen en timma efter det var det dags för ett tidigt gympass (då det bjöds på grillkväll på kvällen). Iväg och slita där i en och en halv timma - blev att kötta rygg. Händerna och ryggen mådde lagom bra efter detta, och varmt som fan var det också. Ingen höjdare alls att gymma mitt på dagen. Som en belöning på detta avslutades kvällen som redan nämnt med grillkväll inkluderande Sverige - Moldavien. Jäkla bra slut på dagen!

Imorgon är det fotbollsmatch. Samling 11.15, match 12.30. Håll tummarna eller inte, vi kommer vinna oavsett. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0