sommarlov

Hade min sista tenta (redovisning av supercase) igår inför sommaren och det gick skitbra! Kunde svara på alla frågor efteråt, även de min redovisningspartner inte kunde svara på, och fick bra kritik efteråt. Var även jäkligt intressant att lyssna på de andra gruppernas fall och redovisningar. Detta betyder hur som helst att ni har jag sommarlov i 3 månader, börjar på MAVA/akuten typ 29-nånting augusti.

I sommar ska jag (vad jag har planerat å kommer på nu..)

-usa
-dra till grannarnas landställe i hudiksvall
-göteborg å kolla gothia
-london
-linkin park
-se till att plugga akutmedicin inför akuten
-gå med min mentor x antal nätter på SÖS medicinakut

mumma!

Kommentarer
Postat av: ida

Okej, det där är den BÄSTA glee-låten någonsin!! I LOVE IT!

2011-06-04 @ 00:25:53
URL: http://lapetitesirene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0