ont

Vaknade halv 5 inatt med världens smärta i magen. Det första jag tänkte var att nu rupterar snart mjälten eller blindtarmen. Det sved i hela magen och ingen ställning hjälpte. Trodde först att jag drömde, för det gjorde så ont att det kändes overkligt. Känns som att jag har pratat mycket om smärta på senaste tiden men räknar man med denna natt så har det varit de mest smärtfyllda 8 veckorna hittills i mitt liv. Och då är jag ändå ganska tålig. Barnafödsel släng dig i väggen!! :)
Tog efter en stund 2 alvedon och lyckades till slut somna om då smärtan släppte. När jag sen vaknade på morgonen hade jag fortfarande lite ont, men nu är det helt borta. Undrar vad fan det var? Nån riktig dundermagknip?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0