jul

Nu har gästerna åkt hem! Det har varit en mycket trevlig dag. Vi brukar fira med mammas släkt varannan jul och pappas varannan men det var typ 4 år sen sist vi firade med dom vi firade idag (pappas släkt). Det har varit Thailand, fjällen och diverse andra olika saker som gjort att det blivit så. Hur som så var det dags i år igen.
Mitt i allt åkte jag upp och tomte'ade för mina kusiner (på mammas sida) också.

Imorgon drar vi iväg till Sälen. Ska bli skönt att komma bort lite! Sen på måndag startar även JVM - Sverige - Lettland tror jag är vår första match. Följ följ följ!

Kommentarer
Postat av: helen

Tack! och god jul! :D

2011-12-25 @ 00:44:37
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0