slovakien

Kom hem från gymmet för 1 timma sen. Hade helt glömt bort att det var fredag.. (vad fan trodde jag att det var egentligen?!) så missade På spåret. Riktigt jäkla surt. Blev iaf ett ganska bra bröstpass som tröst. Vi var nästan fullt hus idag också; jag, thomas, niklas och mathias. Bara mats som saknas, men han har ju flyttat som jag skrivit om förut. Träningen blir alltid så mycket roligare när man är flera.
Min högra bröstmuskel spökade dock lite i slutet av bänkpressen och början av lutande bröstpressen, men kändes bättre sen. Vet att jag känt liknande de senaste typ 2 passen, vilket är lite oroande. Tänkte smörja lite tigerbalsam innan nästa pass så får vi se vart vi hamnar, brukar hjälpa mig vid de flesta muskelkänningar.
Ikväll är det Sverige - Slovakien. Kan nog bli hur bra som helst. Såg inte (?!?+1+!?) Sveriges senaste match mot Schweiz, men där höll vi ju på att få penis. Det positiva är ju att ska skitmatcherna komma så ska dom ju helst komma i början av turneringen mot pajaslagen, så att man är igång och vet vad man bör förbättra när man går in mot de lite större lagen. Slovakien är väl ett mellanlag, och ska jag vara ärlig så har jag inte så bra koll på hur det har gått för dom. Känns iaf som ett bra genrep inför Ryssland på natten mellan lördag och söndag. Hoppas ni tittar ikväll!

Träningen för mig idag såg ut typ;

Bänkpress 5 set
Lutande bröstpress i maskin 5 set
Rak bröstpress i maskin 6 set
Axelpress i maskin 4 set
Pushdowns i cable 4 set


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0